rubrik uteblir

:) jaha så va det söndag igen, vi har haft en bra helg, dock har Christoffer jobbat mycket, vi har trots det hunnit med ett besök i sollentuna simhall igår, Gabriel va helt tokig, han gillar att bada den ungen, Alvin tyckte inte det va så kul i början, va rätt mycket folk redan när vi kom o inte väldigt varmt i vattnet men han kom igång sen han oxo, inte riktigt som badankan Gabriel men ändå :) idag har vi varit på middag hemma hos nyfunna vänner, jag "hittade" pappa i familjen på familjeliv och sen har vi snackat via msn, både han och jag, jag och mamman i familjen och även Christoffer med båda två, sen träffade jag pappan och barnen en snabbis på öppnis här i vallentuna i tisdags och idag va vi alltså där och träffades hela familjerna, ver, kligen jätte trevligt, känndes inte som att det va första gången vi träffade, de är verkligen super trevliga och lättsamma så jag hoppas det blir många gånger till vi ses :) jag fotade förstås inget hos dem men här kommer iaf lite bilder från senaste tiden . men alltså vad har de gjort? blir inga fler bilder än denna idag för de har ju blivit jätte knöligt att lägga in bilder nu, ni andra som oxo har blogg.se ska det va såhära nu? är det bara mitt konto som är konstigt!? när man skriver ett inlägg brukar det ju finnas en ikon man klickar på för att ladda upp o lägga in ny bild men den finns inte kvar!? näe då får det va, tråk. god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback