Öppnis för hela slanten.

ja denna vecka har verkligen vart full med öppnis. i måndags Mysebo, tisdags sjöstjärnan i kärrdal där vi bodde förut och idag återigen Mysebo.

På öppnis i kärrdal var vi tillsammans med våra gammla grannar, eller ja iaf mamman med dotter, och sen fortsatte vi hem till dem för lunch, sovande för barnen, kaffe och prat för mammorna.

här kommer lite bilder både från igår och öppnis Mysebo idag..


Alicia och Gabriel pussas :)


Gabriel i full koncentration påväg genom tunneln


Jag och Gabriel myser lite


Alvin tyckte att "hunden på pinnen" va väldigt skoj och for fram som en tok.. :)


Minns ej vad som lockade fram denna min men söt är hon ju skruttan Alicia :)


Alvin ville helst inte alls va still när jag ville ta kort på honom här lyckades han dock fastna iaf :)


Alicia och Gabriel va iaf lite mer stilla, åtminstonde stundtals ;)


idag på öppnis Mysebo, Enya som björn och Alvin som häst (enhörning kanske iofs)


jättekul att vara häst tycker Alvin :) sååå söt ....


Avslutar med en bild på badande Gabriel ikväll innan nattning..

God natt!


Kommentarer
Postat av: Anna

ååå Enya där har vi namnet om jag får en flicka ngn gång!! Lyssnade jämt på Enya förut och namnet är ju sååå vackert... Liam & Enya :D

Sötis bilder på dina killar, sjukt att vi inte setts sen du fyllde 30 :/

KRAM

Postat av: Maria

Fina bilder! Det var kul att ses på öppnis, och idag hemma hos er! Gabriel badande i tvättstugan, haha så sööt! Ha en mysig helg! Kram

2009-01-30 @ 20:59:48
URL: http://ejderos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback