jo jag vet...

... att det va ett tag sen nu igen men vi har en sjuk Alvin här hemma och det måste va influensan som satt sina klor i honom för det är 5 dagen med hög feber här nu, han hostar hemskt och är snuvig och så. Sover i vår säng på nätterna och är helst på en hela dagarna, stackars lillskrutt, peppar peppar har ingen av oss andra åkt på det .... ÄN.... vi hoppas på att klara oss...
hur som så vart Alvin dålig dagen före sin 2 års dag, så typiskt så kalasen är flyttade till kommande helg och i hoppas han och i är friska då...
jag har inte så mycket tid och ork att skriva här just nu men ni ska få en fin bild på mina  älsklingar...


åh va jag älskar er mina underbara killar, vilken tur att jag har er!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Så fin bild på dina älsklingar! Stackars Alvin, hoppas att han blir bättre snart! Alicia hade bara feber i två dagar, men idag har hon börjat hosta lite så vi får väl se... Tänkte om vi skulle ses något kanske veckan typ i morgon eller fredag..men det beror ju på småttingarna! Stor kram

2009-01-07 @ 16:50:22
Postat av: Anna

Usch jobbigt med feber så länge, fasiken vad nojig jag skulle vara då :( Liam har mest låg feber, runt 38.5 när han har haft feber som tur är, men säger som du peppar, peppar!

Skickar lite krya på sig kramar till Alvin!

Postat av: Therese

Hej. Jag hoppas att han kryar på sig snart. Amanda hade oxå influensan över jul med hög feber, hosta, snor o åt inget. Hon fick även en tand under influensan så hon var riktigt dålig. Hostan satt i ca 2v o nu är hon helt bra igen. Kram på er!!!

2009-01-07 @ 21:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback