Maria och Alicia här samt öppet hus på brandstationen

Idag va Maria och Alicia här på förmiddagen och över lunch, länge sen vi sågs nu så det va skoj.
Vart inte så mycket bilder men några kan jag bjussa på iaf :)


Alvin och Alicia i hallen precis när Alicia kommit...




Lite pussande måste det ju bli när man inte setts på så länge...


Gabriel vill ju oxo va med på bild förstås ;)


Nu på kvällen efter middagen var jag och Alvin på öppet hus på brandstationen här i vallentuna, först ville Alvin verkligen inte upp i brandbilen, "faligt" och "läkigt" sa han när jag frågade om han ville sitta i brandbilen och va så nöjd med att bara gå runt och titta på brandbilarna. Efter en stund vart han lite modigare och efter att ha stått såhär och hållt i sig ville han minsan sitta på både förarsätet och där bak i brandbilen och det va nära att jag inte fick med mig honom hem istället ;)

kuuuul att köra brandbil :)

Med brandhjälm och allt...

Lilla Alvin i stora brandbilen....

och så avslutningsvis, Alvin kör brandbil :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, schysst brandman den där Alvin! :)

2009-02-25 @ 21:42:53
Postat av: Becca

mää vem skrev det???

2009-02-25 @ 21:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback