Fredag igen...

ja ni, tiden springer iväg och idag är det fredag igen...
Alvin och jag åkte till stinsen vid tio snåret, jag behövde köpa mig en mössa och Maria hade en snygg på sig när hon va här igår så jag ville köpa en likadan, fast det vart en grå för de svarta va slut, hur som så så fort vi kom till stinsen och jag la över Alvin från bilen till vagnen så slog han upp sina små blå och tänkte inte sova mera.. nähä tänkte jag då blir det nog inte mycket shoppande för han brukar alltid bli sur när han vaknar och skrika som en vilde där i vagnen och då har man inte mycket till ro att gå och shoppa inte.. MEN han låg så fint i vagnen och tittade storögt på allt han såg och va så nöjd med tillvaron så jag handlade i lugn och ro och han va nöjd iaf.. toppen! när vi va klar handlade i stinsen tog vi en promenad till mammas jobb och hälsade på henne, så fort vi kom utanför stinsen så somnade Alvin så trött va han nog men när vi kom fram till mammas jobb så tog det typ 5 min innan han va vaken igen ;) det fick bli ammande på mammas kontor, torr blöja och så han ju försås mamma gosa lite med Alvin så hon tyckte nog bara det va bra att han vaknade ;)
mormor

Alvin glad
dumma kamera gör röda ögon hur man än gör :/

Sen promenerade vi tillbaka till stinsen och tog bilen hem igen...

Just nu sover Alvin i vagnen på uteplatsen på baksidan, vi har köpt en sån dära babyvakt så slipper jag nojja och springa o kolla genom fönstret hela tiden, nu hör jag genom den lilla manicken om han vaknar, mycket bra :)

Här ligger sötisen och sover...
vagnen ute

Medans han sover passar jag på att färga håret, sitter här nu med hårfärg i, håret mitt började ju se brunt ut och det går faktiskt inte för sig när man vill att det ska vara blåsvart faktiskt...
och eftersom ni typ aldrig får se bilder på mig i den här bloggen kan jag bjuda på en fin bild av mig med hårfärg inte bara i håret utan även i pannan och på öronen oxo, mycket nöje ;)
becca galen

Nu dags att skölja ur färgen snart, trevlig helg på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback